DNA ANALISIS (HAIR TEST)

SETELAH 3 TAHUN TAK TIDO LENA SEKARANG TIDO LENA DENGAN RAWATAN DNA ANALISIS 
(HAIR TEST)





SETELAH 3 TAHUN TIDO TAK LENA DENGAN RAWATAN DNA ANALISIS 
(HAIR TEST) TIDO LENA TANPA GANGGUAN



KERANA MARISSA AKU KINI BAHAGIA

KISAH PUAN JULIA (40 TAHUN )

Nama saya Julia berumur 40 tahun, berkerja sebagai Kerani di salah sebuah IPTA. Saya merupakan ibu kepada 2 orang anak.





Selepas melahirkan anak kedua, saya sering tidak dapat tido lena. Kawan-kawan di tempat kerja selalu tanya kenapa muka saya nampak letih dan tak bermaya.Pada masa itu saya rasa stress sangat.Hmm…kadang-kadang saya rasa bosan nak jawap soalan yang sama je tiap hari.

Saya juga ada mengambil makanan tambahan seperti vitamin untuk meningkatkan tenaga sepajang hari dan tido lena pada malam hari. Duit jangan cakap la beribu habis untuk membeli supplement tersebut. Sudah la kos hidup sekarang meningkat dan saya terpaksa menaggung beban dengan membeli vitamin tambahan.

Masalah demi masalah membelenggu hidup saya, dengan tido yang tidak lena menyebakan kualiti kerja saya pun merudum. Nak jumpa kawan pun saya jadi malu dan menyebabkan saya banyak duduk dirumah pada waktu cuti.

Hubungan dengan suami pun makin lama makin dingin. Kami sering bergaduh dan menyalahkan antara satu sama lain. Suami pun ada juga tegur kenapa saya nampak letih dan tido pun tak lena bila malam. Sepatutnya kalau dah penat mesti la tido lena tapi bagi kes saya sangat berbeza.





KISAH YANG MENGUBAH KEHIDUPAN SAYA 


Satu hari tu saya ada menghadiri majlis kawen kawan saya, dalam majlis tersebut saya ada berjumpa dengan kawan lama saya masa sekolah menegah dulu. Kawan saya nih masa sekolah dulu tak ada la cantik mana pun biasa-biasa je. Tapi pada hari tu kawan saya nampak lain sangat makin cantik dan badan dia pun lawa macam anak dara. Saya jealous sangat-sangat dan rasa malu bila berjumpa dengan dia. Saya pun tanya la apa rahsia yang dia samakin cantik dan nampak bertenaga. Dia pun berkongsi dengan saya mengenai rawatan DNA Analisis (Hair Test) di Marissa Aesthetic Semenyih. Dia cakap dia pun dulu rasa stress sangat-sangat. Tapi lepas dia pergi buat rawatan di Marissa Aesthetic Semenyih, muka dia semakin berseri dan badan dia pun sangat bertenaga macam orang 20an.


Marissa Aesthetic Semenyih,HQ

Selepas je mendengar cerita dari kawan saya tu,saya pun terus menghubungi consultant Marissa Aesthetic. Pada mulanya saya berasa ragu-ragu juga dengan rawatan tersebut. Tapi setelah mendapat penjelasan yang sangat detail dari pihak consultant, saya mula rasa yakin dan rasa tak sabar untuk membuat rawatan tersebut. 


APAKAH YANG SAYA BUAT DI MARISSA AESTHETIC


Setibanya saya di Marissa Aesthetic,saya berjumpa dengan pihak consultant dan mereka menerangkan procedure rawantan DNA Analisis (Hair Test) terlebih dahulu. Pada permulaanya mereka mengambil sample rambut saya sebanyak 3 helai, rambut tersebut dicabut dari akarnya utuk di hantar ke makmal. Setelah beberapa hari result dari DNA Analisis tersebut telah pun di terima. Pihak marissa menghubungi saya dan meminta saya utuk datang ke Marissa Aesthetic bagi menerangkan kepada saya mengenai result tersebut.

Keputusan dari DNA Analisis (Hair Test) menunjukan saya kekurangan vitamin dalam badan dan disebabkan itu saya mudah rasa letih dan tido pun sering terganggu.

Selepas 4 bulan saya mengamalkan makanan yang tinggi vitaminnya dan mengikut segala nasihat oleh pihak consultant,kini badan pun makin bertenaga dan muka pun makin berseri-seri.


KENAPA SAYA YAKIN UNTUK MEMBUAT RAWATAN DI SINI


Semua rawatan di Marissa Aesthetic di kaji dan disyorkan oleh doktor yang bertauliah. Semua produk yang digunakan adalah diiktiraf oleh KKM dan mereka juga mengamalkan polisi JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN. Sekiranya rawatan tersebut tidak berjaya maka wang saya akan dikembalikan, ini berbeza dari tempat lain yang saya pernah pergi sebelum ini.

Dan sekarangi impian saya untuk tido lena di malam hari menjadikan saya ceria pada setiap pagi.



KOMEN KONSULTANT:

Dari result DNA Analisis (Hair Test) yang dilakukan,Puan Julia sebenarnya kekurangan vitamin dalam badan dan gaya hidup sebelum ini pula Puan Julia mengamalakan makanan yang tidak seimbang, Saya menyarankan Puan Julia untuk mengambil makanan yang tinggi vitamin dan mengikut segala nasihat dari pakar consultan. Kelebihan rawatan ini ialah, dapat mengenal pasti masaalah gaya makanan yang diamalakan sebelum ini dengan hanya melalui 3 helai sample rambut sahaja” 








Bagi mereka yang ingin membuat rawatan DNA Analisis (Hair Test) sila hubungi Marissa Aesthetic Semenyih,HQ


Marissa Aesthetic Semenyih,HQ  
No. 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
Selangor.
Tel: 03-87234808 (Fixed) 


Semenyih (HQ):
No. 26-1, Jalan Semenyih Sentral 4,
Semenyih Sentral, 43500 Semenyih,
Selangor.
No Tel: 03-8723 4808 (Fixed)
Maulida: 013-244 8484

Shah Alam :
No. G41 Laman Seri Business Park Jalan
Persiaran Sukan Seksyen 13,
40100 Shah Alam, Selangor
Tel: 03-5523 3505 (Fixed)
Effa: 017-2320548
  
Kuantan :
No. 48A, 1&2 Floor, Jalan Putra Square 2,
Chinatown Putra Square, 25200 Kuantan,
Pahang
Tel: 09-5315652 (Fixed)
Munirah: 017-3893615

Bangi:
D 09-02 Plaza Paragon Point,
Jalan Medan Pusat, Pusat Bandar
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor
Emilia: 013-8861484

Melaka :
No-86, Jalan Lagenda 5,
Taman 1 Lagenda, 75400 Melaka
Tel: 06-2884843 (Fixed)
Nurul: 010-3514484 

Kelantan :
LK 5, D’Perdana Apartment Sri
Cemerlang, 
Lot 319 Seksyen 27, Jalan Sri Cemerlang
15300 Kota Bahru, Kelantan.
Zety: 013-3880987

Senawang :
No 41-2B Perniagaan Senawang Jaya, 
Senawang 70450, Negeri Sembilan.
Tel: 06-6753707 (Fixed)
Hanim: 012-5451484

Kedah :
Plot 2 (A02 Rumah Kedah),Condo 900,
Bandar Darul Aman, 06000 Jitra, Kedah.
Tel: 04-9161878 (Fixed)
Syaz: 017-2321329

Johor :
No 8, Jalan Perjiranan 12/15, Perjiranan 12,
Bandar Dato Onn, 81100 Johor Bahru
Liza: 019-6361484 
Kay: 014-8867445














Comments